top of page
RD_20220531_111239_0002.jpg

פורמט לרשת חנויות

אחד האתגרים הגדולים בהקמה של רשת חנויות הוא מבנה הסניף. אם בחנות רגילה יש חשיבות גדולה למבנה ועיצוב הסניף, ברשת המצב הרבה יותר משמעותי. 

כל טעות בתכנון, במסלול ההולכה של הלקוח, בתאורה, או באופן שבו מוצגת הסחורה, מוכפל פי כמה. המחיר של הטעות הולך וגדל.


מהצד השני, כל הצלחה, תכנון חנות מוצלח, מיקום נכון של מתקנים גם הוא מכפיל את ההכנסות לפי כמות הסניפים. 

התהליך שפיתחנו בדריאל עיצוב, מיועד ליזמים להם יש חנות אחת או כמה. אנו יוצאים מנקודת הנחה שאם יש חנות אחת או כמה, יש כאן התחלה של הצלחה.
במסגרת התהליך, אנחנו לומדים ומנתחים את מבנה החנות. הנסיון שלנו עוזר לנו לזהות מהם האלמנטים המוצלחים בחנות עליהם כדאי לשמור ואפילו לחזק ולהעצים אותם. אנחנו בשיתוף עם היזם מבינים, ומהן הבעיות והחסרונות של החנות ומטפלים בתיקון ושיפור שלהם.
אנו זוכרים שהחנות אמורה להיות פעילה בשנים הקרובות ולכן גם מעדכנים את העיצוב כך שיתאים וישרת את היזם והרשת לשנים הבאות. 

לעתים יש שוני רב בין הנכסים השונים. אנו יודעים ליצור תכנון מודולרי שידע לשמר את הערכים והיתרונות הקמעונאיים של החנות, בתנאים משתנים של גודל וגיאומטריה של נכסים שונים. 

עולם הקמעונאות מתפתח וזה המקום להטמיע במבנה הסניף את החידושים הטכנולוגיים ואת השינויים בדפוסי הקניה. קופות בשרות עצמי, איסוף עצמי מאתר האינטרנט, שילוט דיגיטלי והטמעה של מערכות טכנולוגיה חדשות. 

בסופו של התהליך יש בידנו סניף יעיל, מעודכן ומוכן לשכפול ולהכפלה של ההצלחה. 

 

RD_20191124_133215_0014.jpeg
bottom of page