עיצוב מינימרקט ברמת גן – שפע ומגוון על שטח קטן

האתגר הגדול העומד בעת עיצוב מינימרקט או סופרמרקטים הוא בראש ובראשונה מתן מענה למגוון. אתגר זה דורש גם המינימרקט הקטן ביותר לנהל ולהציג אלפי ברקודים שונים. הצורך ל״דחוס״ מגוון גדול, על שטח נתון, העניק במשך שנים יתרון לסופרמרקטים הגדולים.

לאחרונה התחום עובר שינויים מהותיים. התחרות בתחום גדולה והעוגה נחלקת מחדש בין שחקנים חדשים.

התקופה הנוכחית מבשרת טובות למינימרקטים הקטנים. המאבק על המחיר העניק יתרון לסופרמרקטים הגדולים. מינימרקטים התקשו להאבק אל מול השחקנים הגדולים שנהנו מיתרון משמעותי לגודל.

המגמה העיקרית היא יתרון משמעותי לקירבה לבית והירידה בהתלהבות לנסיעה הארוכה לקניה המרוכזת בסופרמרקט הגדול במטרה לחסוך. שמצטרפת למגמה של חשיבות החסכון בזמן לצרכנים.

נסיעות לסופרמרקט ימשיכו להתקיים, אך קיימת מגמה של חזרה קרוב לבית (או הזמנה באינטרנט), קניה שמתאפיינת בסלים קטנים, והעדפה לאריזות קטנות יחסית שתופסות נפח קטן יותר בדירה.

בתוך עולם זה, מינימרקטים שישכילו להעניק חווית קניה בסטנדרט שהצרכנים התרגלו אליו, בצרוף היתרון המובנה של ההיכרות עם הלקוחות והמגע האישי יותר, יוכלו לצמוח ולהתפתח.

בצילומים – עיצוב ותכנון למינימרקט בשטח של 168 מ״ר בלבד. האתגר היה להעניק לצרכן חווית קניה ומגוון גם בשטח קטן.

דילוג לתוכן