בול מרקט

במשך שנים שם המשחק בשוק חנויות המזון היה הגודל. שטח הסופרמרקטים עלה וצמח בהדרגה. בהעדר שטחים אחרים, סופרמרקטים גדולים בשטחים של אלפי מטרים הוקמו באזורי תעשיה ובשולי הערים. הנסיעה לסופרמרקט והקניה הגדולה הפכו לחלק בלתי נפרד מהחוויה של מעמד הביניים.

בשנים האחרונות אנו מבחינים בשינוי מגמה. הגודש בכבישים, יחד עם עומס הזמן והמשימות היומיומיות, כמו גם צמיחה של חלופות כמו הזמנה באינטרנט, גורמים לשינוי. חוויית הקניה בסופרמרקט הגדול, בשולי העיר, הופכת למשהו שיותר ויותר ישראלים מוכנים לוותר עליו.

הסופרמרקט השכונתי, המקומי, הקרוב, חוזר להיות חלופה רלוונטית עבור חלק גדול מקהל הצרכנים.

כשהיזם אורי שלום הגיע אלינו, עם נכס במרכז חדש המוקם בשכונת נווה רבין, יכולתנו לראות מייד את הפוטנציאל. עם זאת הדרישות מהחלל היו גבוהות.

כדי לשמש חלופה אמיתית, לסופרמרקטים הגדולים, נדרשנו לתכנון העמדה ראשוני, הכולל מחלקת ירקות, קצביה לבשר טרי ומעדניה. לא מעט דרישות לסופר מרקט בשטח של 535 מ״ר.

לאחר תהליך תכנון העמדה תשתיות לא פשוט, אנחנו גאים להציג את בול מרקט. סופרמרקט שמצליח לספק מגוון גבוה עם חווית קניה נגישה וקרובה לבית.

דילוג לתוכן