03-5610856

instagram
Facebook
  • דף הבית
  • עיצוב חנויות
  • מאמרים
  • אודות דריאל
  • יצירת קשר
  • דרושים
  • English
תפריט
  • דף הבית
  • עיצוב חנויות
  • מאמרים
  • אודות דריאל
  • יצירת קשר
  • דרושים
  • English
logo_web
  • ראשי
  • פרויקטים לדוגמה
  • אודות דריאל
  • יצירת קשר
  • הבלוג
  • English
תפריט
  • ראשי
  • פרויקטים לדוגמה
  • אודות דריאל
  • יצירת קשר
  • הבלוג
  • English
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
Baking Products area Spices store in Ayalon Shopping mallBaking Products area Spices store in Ayalon Shopping mallPreview
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
Cooking workshop area Spices store in Ayalon Shopping mallCooking workshop area Spices store in Ayalon Shopping mallPreview
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
Spices store in Ayalon Shopping mallSpices store in Ayalon Shopping mallPreview
SpiceStoreDesignDariel_01SpiceStoreDesignDariel_01Preview
ראשי » גלריה » ספייסז – כשהגורמה מגיע לקניון

ספייסז – כשהגורמה מגיע לקניון

ספייסז (Spices) היתה אחת הרשתות הראשונות שהביאו את הבשורה הקולינארית לישראל. עיצוב לחנויות חנויות ששילבו כלי בית ובישול עם מוצרי טבע ומעדניה, בצרוף אוירה המתכתבת עם שוק לווינסקי וסדנאות בישול שיצרו למותג שם מוביל בתחום הקולינארי.
הקפיצה המשמעותית במודעות הכוללת של התחום הקולינארי, כולל תכניות בישול בפריים טיים, הקמה של מתחמי אוכל, הפיכת דמויות מהתחום לסלבריטאים וגידול משמעותי בשפע והמגוון של המוצרים הזמינים לחובב הביתי, הביאה לגידול בתחרות גם בתחום הקמעונאי.
הרשת פתחה 4 סניפים במיקומים לא סטנדרטיים, אך התקשתה לתרגם את המודעות הגדלה לשורה התחתונה.
העבודה שלנו עם ספייסז התחילה עם הרכישה של הרשת ע”י היזם גיא מורג. בשלב הראשון בוצע ניתוח של ביצועי החנויות, במטרה לשדרג את הניהול של סביבת המכירה.
בשלב השני בוצעה מתיחת פנים לחנות הראשונה והוותיקה של הרשת באפקה. המטרה העיקרית היתה להנגיש את הרשת שנתפסה אצל רבים כאליטסטית ויוקרתית, לקהלים נוספים שיידעו להעריך את המגוון הייחודי ואת איכות הפתרונות והמוצרים. בהמשך בוצע עדכון של המראה והחוויה הכוללת, מתוך מטרה להתאים את הסניפים למגוון גדול יותר של מיקומים וקהלים.
המצב בשוק הקניונים בתקופה זו, מעמיד לרשתות המתאימות, הזדמנויות למיקומים חדשים בשטחים גדולים, שלא היו זמינים בשנים קודמות. הפורמט החדש של הרשת איפשר כניסה לקניונים, במטרה להגדיל את הנגישות לקהלים נוספים ובו בזמן להוסיף עניין, תנועה, צבע וחוויה לקניונים עצמם.
הסניפים החדשים מגלמים את השינוי שעברה הרשת.
מצורפות מספר תמונות מהסניף בקניון איילון.

« הקודם
הבא »
  • ראשי
  • פרויקטים לדוגמה
  • אודות דריאל
  • יצירת קשר
  • הבלוג
תפריט
  • ראשי
  • פרויקטים לדוגמה
  • אודות דריאל
  • יצירת קשר
  • הבלוג

טלפון: 03-5610856

כל הזכויות שמורות לדריאל עיצוב סביבות מכירה בע"מ | © 2018

Facebook
Instagram
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס