מה הסיבה האמיתית שהסטנדרט בעיצוב חנויות לא מפסיק לעלות?

מה הסיבה האמיתית שהסטנדרט בעיצוב חנויות לא מפסיק לעלות?

עיצוב החנויות לא מספיק להתקדם. התחרות המתמדת בעולם הקמעונאות דורשת מבעלי הרשתות להיות בשיפור מתמיד של סביבת המכירה. כיצד הופכים את החדשנות בעיצוב החנות לחלק מהפעילות השוטפת במקום אילוץ שנדרש רק לאחר שהמתחרים זזו קדימה.

קרא עוד ←
למה קניות בקו קופה הן קניות אימפולסיביות ואיך לבחור את המוצרים הנכונים לקו הקופה?

למה קניות בקו קופה הן קניות אימפולסיביות ואיך לבחור את המוצרים הנכונים לקו הקופה?

קו קופה מוצלח יכול לשדרג את הביצועים והאפקטיביות של כל עסק קמעונאי. עם זאת, המיקום המיוחד והמאפיינים שלו גורמים לכך שלא כל מוצר מתאים למקום הרגיש והייחודי הזה. קיבצתי כמה עקרונות שיכולים לסייע בבחירה טובה למוצרים

קרא עוד ←
התנועה, הזרימה והכוריאוגרפיה של הלקוחות בחלל החנות

התנועה, הזרימה והכוריאוגרפיה של הלקוחות בחלל החנות

מהם המרכיבים המשמעותיים של תנועת לקוחות בחנות כלל יסודי בעיצוב קמעונאי אומר כי השאיפה של בעל העסק היא להאריך את משך השהות של הקונה בחנות. כמובן שאנו מתייחסים לשהייה מרצון ולא לשהייה כפויה כדוגמת תור

קרא עוד ←
שימוש בצבע בעיצוב חנויות וסביבות מכירה

שימוש בצבע בעיצוב חנויות וסביבות מכירה

הצבע הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על עיצוב חנויות ובסביבות המכירה ועל חוויית הלקוח המבקר. לעבודה עם צבע יש משמעות מעניינת מבחינת פוטנציאל השינוי לחוויית הלקוח. מצד אחד עבודה עם צבע היא זולה, פשוטה לביצוע,

קרא עוד ←
האם יובל המבולבל הוא באמת הפרזנטור הנכון לקמפיין העסקים קטנים?

האם יובל המבולבל הוא באמת הפרזנטור הנכון לקמפיין העסקים קטנים?

ראית את הקמפיין של יובל המבולבל על תשלום המע"מ? מה אומרת הבחירה ביובל המבולבל בתור הפרזנטור של בעלי העסקים? הברקה תקשורתית או עוד פספוס נוסף בשרשרת הפספוסים של הטיפול הממשלתי במגזר העסקים הקטנים, שמשרת רק את

קרא עוד ←
על הכוח שבאין

על הכוח שבאין

עשיתי קניות אתמול באושר עד, למי שלא מכיר, רשת סופרמרקטים זולה (פחות במחיר, יותר בחוויה) שפונה כנראה , בעיקר לקהל החרדי. האמת, קשה לי להסביר למה, אבל חוויית הקנייה וההרגשה הכללית היתה קצת עצובה. האוירה

קרא עוד ←
מה הסוד שהלקוחות שלך יכולים ללמד אותך על העסק שלך?

מה הסוד שהלקוחות שלך יכולים ללמד אותך על העסק שלך?

לא מזמן בסופשבוע, הקשבתי לילדים. שמעתי את ענבר, הגדולה, מקניטה את רותם הקטנה. רותם ביקשה ממנה להפסיק, ענבר המשיכה. פתאום שמעתי את רותם מבקשת מענבר ״שקט מוחלט״… היא המשיכה והוסיפה בסמכותיות על גבול הצעקה ״אל

קרא עוד ←
מהו הסעיף התקציבי הכי מאיים והכי מרגש בכל שיפוץ?

מהו הסעיף התקציבי הכי מאיים והכי מרגש בכל שיפוץ?

אנחנו עובדים עם הרבה תהליכי הקמה ושיפוץ. איכשהו עיצוב מחדש לחנות כרוך לעיתים קרובות בביצוע של שיפוץ נרחב בנכס המיועד לחנות. הרבה מאד לקוחות לא אוהבים שיפוצים. צודקים. הרבה בלאגן, הלקוח תלוי בהרבה מאד נסיבות,

קרא עוד ←
הנקודה העיוורת שלי, או איפה מוצאים “גלידה של רוסים”

הנקודה העיוורת שלי, או איפה מוצאים “גלידה של רוסים”

יש לי אחר צהריים בשבוע שבו אני מוציא את הילדה מהגן.  לא מזמן באחר הצהריים כזה, הלכנו ברחוב הרצל ברמת גן ו”החלטנו” לקנות גלידה. עצרנו בפיצוציה (או שמא חנות נוחות?!) וניגשנו ישר למקרר השלגונים לבחור

קרא עוד ←
כמה פעמים אפשר לשמוע “סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות” ולהישאר מאושר?

כמה פעמים אפשר לשמוע “סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות” ולהישאר מאושר?

אתמול היה אמור להיות יום מיוחד. בתחום הסלולר לפחות. קנסות המעבר בוטלו. בטח יהיה מעניין, כך לפחות חשבתי לעצמי. התלהבתי והתקשרתי לפלפון, לא החברה הסלולרית שלי. בוא נראה מה יש להם להציע. הקש 1, הקש

קרא עוד ←
הסוד שאנחנו לא יודעים על מחיר הצ’יפס במק’דונלדס

הסוד שאנחנו לא יודעים על מחיר הצ’יפס במק’דונלדס

לפעמים דברים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול. יצא לי לבלות אחר הצהריים גשום עם בתי בג’ימבורי. האקוסטיקה לא משהו, אבל היה כיף. בסיום הבילוי הגיעה הדרישה לאכול במק’דונלדס, ליתר דיוק, מאחר והיא בת שנתיים וחצי,

קרא עוד ←
האם לפעמים יש לך הרגשה של השתתפות בסוג של מבחן שלא נגמר?

האם לפעמים יש לך הרגשה של השתתפות בסוג של מבחן שלא נגמר?

אני מקווה שאני לא אעורר כאן טראומות סמויות, אבל החיים מזמנים לנו תפניות מאד מעניינות, לעיתים אנחנו לא תמיד שמים לב לכך. אחד הפרדוקסים הגדולים ששמתי לב אליהם נוגע לרמת ההשכלה הפורמאלית של בעלי עסקים.

קרא עוד ←
חמש סיבות למה אנשים לא רוצים להיות “בעל עסק קטן”, שלוש סיבות למה אולי בכל זאת כדאי..

חמש סיבות למה אנשים לא רוצים להיות “בעל עסק קטן”, שלוש סיבות למה אולי בכל זאת כדאי..

שמתי לב לתופעה משונה בזמן האחרון, בזמן שאני משוחח עם לקוחות או בעלי עסקים ואני משתמש במונח “עסק קטן”, או “בעל עסק קטן” יש איזושהי תחושה של אי נוחות, מין עווית לא רצונית כזו. אני?!

קרא עוד ←
שלושה לקחים אימוניים לעסק או איך מוצאים מאמן אישי ב(כמעט) חינם ?

שלושה לקחים אימוניים לעסק או איך מוצאים מאמן אישי ב(כמעט) חינם ?

נושא האימון האישי נהיה מאד אופנתי בזמן האחרון. לפעמים נראה כאילו יש יותר מאמנים ממאומנים. יש כאלו שיטענו שלא צריך הרבה כדי להיות מאמן. צריך ללמוד כמה משפטי מפתח כמו “ואיך אתה מרגיש עם זה?”

קרא עוד ←