
ארבעה מושגי קמעונאות,שישארו איתנו גם אחרי הקורונה
הסגר בו נמצאים כולנו, מאלץ את כל השחקנים בענפי הקמעונאות, להשלים בשבועות, את מה שהיה אמור לקחת שנים. ארבעה שינויים מתקופת הסגר שכנראה ישארו איתנו גם אחריו.
הסגר בו נמצאים כולנו, מאלץ את כל השחקנים בענפי הקמעונאות, להשלים בשבועות, את מה שהיה אמור לקחת שנים. ארבעה שינויים מתקופת הסגר שכנראה ישארו איתנו גם אחריו.
למרות ששכר הדירה הוא אחת ההוצאות המשמעותיות של כל חנות, ברוב החנויות עדיין מתקיים הכלל שרוב הפדיון מגיע מחלקים קטנים מהשטח. מהם האמצעים ליצור מסלול לקוח שמכסה את רוב שטח החנות וגורם למפגש אופטימלי בין
ההכרה של קהל הלקוחות היא מידע חיוני עבור כל בעל עסק. הוא מאפשר קבלה של החלטות מבוססות על נתונים ועובדות במקום ניחושים. למרות ברשות רוב בעלי העסקים יש מידע רב על הלקוחות שלהם, מעט מאד
עיצוב החנויות לא מספיק להתקדם. התחרות המתמדת בעולם הקמעונאות דורשת מבעלי הרשתות להיות בשיפור מתמיד של סביבת המכירה. כיצד הופכים את החדשנות בעיצוב החנות לחלק מהפעילות השוטפת במקום אילוץ שנדרש רק לאחר שהמתחרים זזו קדימה.
קו קופה מוצלח יכול לשדרג את הביצועים והאפקטיביות של כל עסק קמעונאי. עם זאת, המיקום המיוחד והמאפיינים שלו גורמים לכך שלא כל מוצר מתאים למקום הרגיש והייחודי הזה. קיבצתי כמה עקרונות שיכולים לסייע בבחירה טובה למוצרים
לקו קופה אפקטיבי יש פוטנציאל לשפר את הביצועים של כל חנות. כמה נקודות לחשיבה כיצד ניתן לשפר את הביצועים של קו הקופה ללא צורך בשינוי תפעולי.
לא תמיד נדרשים שינויים גדולים בחנות כדי לשפר את חוויית הקניה של הצרכן. 7 רעיונות לשיפור החנות כדי להקל על הלקוחות הממהרים לקנות אצלך.
קיבצתי שלושה טרנדים שלדעתי אחראים לחלק גדול מהשינויים שעומדים לשנות את עולם הקמעונאות כפי שאנחנו מכירים אותו.
מספיק ביקור קצר במסעדה האהובה עליכם או בחנויות הקניון השונות , כדי להבין שהיום עיצוב הוא חלק משמעותי מאוד במבנה השלם של חנויות, בתי קפה ומתחמים ציבוריים שונים. העיצוב ניכר בקירות, בתקרות, באופן סידור הסחורות
כניסת הסמארטפון צמצמה משמעותית את תשומת הלב הזמינה של הצרכנים. כיצד להתאים את הנראות והעיצוב של החנות לעידן בו תשומת הלב הזמינה של הצרכן נמדדת בשניות בין הודעת וואטסאפ לסמס?
הפסל והצייר מיכלאנג'לו אמר,שבכל גוש אבן מסתתר פסל, התפקיד שלו כאמן, הוא לפנות את הסלע מסביב ולחשוף את הפסל שבפנים. האתגר הגדול של כל שחקן בקמעונאות הוא הגדלת המכירות והפדיון למ"ר. למרות זאת חלק מבעלי
מה השיטות לשלוט בהתנהגות של הלקוח בתוך החנות ומה השאלה שבעל העסק צריך לשאול את עצמו כדי להצליח.
החגים הם לא מה היה פעם, כך יגיד כמעט כל קמעונאי איתו אני משוחח. מה קרה? ואיך זה קשור להשקה של האייפון האחרון?
בעולם עיצוב החנויות לאור תפקיד מכריע. הצרכנים קונים קודם כל עם העיניים. לתכנון תאורה נכונה יש חשיבות מכרעת על יצירת המפגש הנכון בין הלקוח לבין המוצר. לא במקרה השפה עברית משתמשת בביטויים שקשורים באור כדי
מהם העקרונות הבסיסיים לעיצוב חנות מוצלחת. עיצוב חנויות הנו תחום מקצועי לכל דבר. פירטתי 10 טיפים לעיצוב נכון לחנות.
מהם המרכיבים המשמעותיים של תנועת לקוחות בחנות כלל יסודי בעיצוב קמעונאי אומר כי השאיפה של בעל העסק היא להאריך את משך השהות של הקונה בחנות. כמובן שאנו מתייחסים לשהייה מרצון ולא לשהייה כפויה כדוגמת תור
הצבע הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על עיצוב חנויות ובסביבות המכירה ועל חוויית הלקוח המבקר. לעבודה עם צבע יש משמעות מעניינת מבחינת פוטנציאל השינוי לחוויית הלקוח. מצד אחד עבודה עם צבע היא זולה, פשוטה לביצוע,
אני רוצה לחזור לבייסיק, ליסודות, להבין מה זה בדיוק עיצוב חנויות. הרבה מאד אנשים מתבלבלים וחושבים שאם צבעתי את החנות בצבעים יפים, אם שמתי נברשת מפוארת וטיח יוקרתי אז ״עיצבתי״ את החנות. למעשה מה שעשיתי
חג השבועות המתקרב, הנו הזדמנות ראויה לבדוק את אחד האלמנטים המרכזיים בחנות – מקרר החלב. אלמנט זה משקף רבים מהרכיבים בהם עוסק העיצוב הקמעונאי. למעשה, ניתן לראות את מקרר החלב, כראי המשקף בזעיר אנפין את
פעם בשלוש שנים מתאסף כל עולם הקמעונאות במקום אחד. זוהי ה”אולימפיאדה”(*) של עולם הקמעונאות וכמו בקמעונאות זה חייב להיות יותר גדול, יותר חדש ויותר ומהר. אחת הסיבות לכך שהתערוכה אינה שנתית אלא תלת שנתית היא
הקניונים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחוויית השופינג, אבל מסתבר שדואופול הקניונים גובה מס קניונים מכולנו. כמה בדיוק ?? אתם שואלים, זו בדיוק השאלה המעניינת.
הפתיחה המתוקשרת של הסניף החדש של בנא משקאות היא חלומו הרטוב של כל בעל עסק. 5 תובנות מהפתיחה של הסניף החמישי.
כדי לשרוד ולצמוח, עסק חייב תנועה משמעותית של כלים. בעידן של קשב מתקצר ותחרות גדלה, קיבצתי חמישה עקרונות שיסייעו לבעל העסק להכניס יותר קונים
איך אתה מגדיר את עצמך בתחום הקמעונאות? מתחיל או מנוסה? קיבצתי 5 משפטים שמבדילים בין השניים. כדאי לבדוק האם אתה מסכים איתם או לא?
אחד הסודות הגדולים שעליהם לא מדברים בתעשיית העיצוב והבניה הוא נושא השיפוצים. כמה סיבות מדוע שיפוץ תמיד יכאב בלב ובכיס ומה כדאי להבין על עולם השיפוצים
מה היה קורה אם היית מקבל לשבוע את השלט הגדול באיילון? האם היית יודע לנצל אותו כמו שצריך? קצת על שילוט חוצות ומדיה בכלל
כמו בדייט רומנטי, תאורה בחנות משפיעה באופן משמעותי על עיצוב החנות הכולל. לאופן שבו אנו מאירים את החלל יש השפעה משמעותית על האופן שבו אנחנו נתפסים אצל הלקוח. כמה הרהורים על תאורה לחנויות.
הרבה מאד אנשים מהרהרים באפשרות של הקמת עסק קמעונאי. ריכזתי 4 מיתוסים או טעויות נפוצות אצל יזמים לפני הקמת העסק. אם אתה מעוניין להקים חנות או עסק קמעונאי מצליח, כדאי לעשות זאת מהסיבות הנכונות.
השבוע האחרון הזכיר לנו איך נראה שבוע אמיתי של חמישה ימים בלי אפילו איזה ערב חג קטן לרפואה, בתוך כל זה המציאות לא נעצרת, הפרויקטים רצים והשאלות עולות, אחת כזו שיש בה לדעתי זווית מעניינת מעבר
יש לי אחר צהריים בשבוע שבו אני מוציא את הילדה מהגן. לא מזמן באחר הצהריים כזה, הלכנו ברחוב הרצל ברמת גן ו”החלטנו” לקנות גלידה. עצרנו בפיצוציה (או שמא חנות נוחות?!) וניגשנו ישר למקרר השלגונים לבחור
גואנג ג’ו, סין ביקרתי השבוע באחד הקניונים הגדולים וגיליתי תופעה חדשה. כמעט לכל קניון פה יש את קומה מינוס אחד . ישנו את הקניון הרגיל המסודר, המצוחצח, הנקי והלא זול, מקומה 0 עד איזו קומה
שלום, את הפוסט הזה אני כותב מהדרך חזרה מסין. נסיעת עבודה מרתקת שעדיין דורשת עיבוד נוסף. קשה להעביר את שפע המידע והחוויות, עם זאת אני אנסה לסכם כמה תובנות מעניינות שאולי יכולות להיות ישימות גם
תערוכת היורושופ בדיסלדורף בה ביקרתי בתחילת החודש, הייתה בשבילי פינוק נחמד. דיסלדורף משעממת נקודה. מצד שני יש בה את הקהילה היפנית הגדולה בגרמניה ובאופן טבעי גם אוסף משובח של מסעדות יפניות אותנטיות ויש בה את
לפעמים דברים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול. יצא לי לבלות אחר הצהריים גשום עם בתי בג’ימבורי. האקוסטיקה לא משהו, אבל היה כיף. בסיום הבילוי הגיעה הדרישה לאכול במק’דונלדס, ליתר דיוק, מאחר והיא בת שנתיים וחצי,
שמתי לב לתופעה משונה בזמן האחרון, בזמן שאני משוחח עם לקוחות או בעלי עסקים ואני משתמש במונח “עסק קטן”, או “בעל עסק קטן” יש איזושהי תחושה של אי נוחות, מין עווית לא רצונית כזו. אני?!
אזהרה מראש: יתכן והפוסט הזה יעצבן חלק מהקוראים. אם אתה בעל עסק הקריאה של הפוסט הזה עשויה להיות בלתי נעימה עבורך. במהלך העבודה אני נתקל במאות בעלי עסקים כל שנה, עסקים משגשגים יותר ופחות בהיקפים
יצא לך להיכנס לחנות ולצאת עם טעם חמצמץ בלי שאתה מבין לגמרי מבין למה? לי זה קורה כמעט כל הזמן. ריכזתי וקיבצתי 5 טעויות נפוצות, שאני נתקל בהן לעיתים קרובות בעיצוב של חנויות ובתי עסק.
נושא האימון האישי נהיה מאד אופנתי בזמן האחרון. לפעמים נראה כאילו יש יותר מאמנים ממאומנים. יש כאלו שיטענו שלא צריך הרבה כדי להיות מאמן. צריך ללמוד כמה משפטי מפתח כמו “ואיך אתה מרגיש עם זה?”