מה הסיבה האמיתית שהסטנדרט בעיצוב חנויות לא מפסיק לעלות?

מה הסיבה האמיתית שהסטנדרט בעיצוב חנויות לא מפסיק לעלות?

עיצוב החנויות לא מספיק להתקדם. התחרות המתמדת בעולם הקמעונאות דורשת מבעלי הרשתות להיות בשיפור מתמיד של סביבת המכירה. כיצד הופכים את החדשנות בעיצוב החנות לחלק מהפעילות השוטפת במקום אילוץ שנדרש רק לאחר שהמתחרים זזו קדימה.

קרא עוד ←
למה קניות בקו קופה הן קניות אימפולסיביות ואיך לבחור את המוצרים הנכונים לקו הקופה?

למה קניות בקו קופה הן קניות אימפולסיביות ואיך לבחור את המוצרים הנכונים לקו הקופה?

קו קופה מוצלח יכול לשדרג את הביצועים והאפקטיביות של כל עסק קמעונאי. עם זאת, המיקום המיוחד והמאפיינים שלו גורמים לכך שלא כל מוצר מתאים למקום הרגיש והייחודי הזה. קיבצתי כמה עקרונות שיכולים לסייע בבחירה טובה למוצרים

קרא עוד ←
התנועה, הזרימה והכוריאוגרפיה של הלקוחות בחלל החנות

התנועה, הזרימה והכוריאוגרפיה של הלקוחות בחלל החנות

מהם המרכיבים המשמעותיים של תנועת לקוחות בחנות כלל יסודי בעיצוב קמעונאי אומר כי השאיפה של בעל העסק היא להאריך את משך השהות של הקונה בחנות. כמובן שאנו מתייחסים לשהייה מרצון ולא לשהייה כפויה כדוגמת תור

קרא עוד ←
שימוש בצבע בעיצוב חנויות וסביבות מכירה

שימוש בצבע בעיצוב חנויות וסביבות מכירה

הצבע הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על עיצוב חנויות ובסביבות המכירה ועל חוויית הלקוח המבקר. לעבודה עם צבע יש משמעות מעניינת מבחינת פוטנציאל השינוי לחוויית הלקוח. מצד אחד עבודה עם צבע היא זולה, פשוטה לביצוע,

קרא עוד ←
הנקודה העיוורת שלי, או איפה מוצאים “גלידה של רוסים”

הנקודה העיוורת שלי, או איפה מוצאים “גלידה של רוסים”

יש לי אחר צהריים בשבוע שבו אני מוציא את הילדה מהגן.  לא מזמן באחר הצהריים כזה, הלכנו ברחוב הרצל ברמת גן ו”החלטנו” לקנות גלידה. עצרנו בפיצוציה (או שמא חנות נוחות?!) וניגשנו ישר למקרר השלגונים לבחור

קרא עוד ←
הסוד שאנחנו לא יודעים על מחיר הצ’יפס במק’דונלדס

הסוד שאנחנו לא יודעים על מחיר הצ’יפס במק’דונלדס

לפעמים דברים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול. יצא לי לבלות אחר הצהריים גשום עם בתי בג’ימבורי. האקוסטיקה לא משהו, אבל היה כיף. בסיום הבילוי הגיעה הדרישה לאכול במק’דונלדס, ליתר דיוק, מאחר והיא בת שנתיים וחצי,

קרא עוד ←
חמש סיבות למה אנשים לא רוצים להיות “בעל עסק קטן”, שלוש סיבות למה אולי בכל זאת כדאי..

חמש סיבות למה אנשים לא רוצים להיות “בעל עסק קטן”, שלוש סיבות למה אולי בכל זאת כדאי..

שמתי לב לתופעה משונה בזמן האחרון, בזמן שאני משוחח עם לקוחות או בעלי עסקים ואני משתמש במונח “עסק קטן”, או “בעל עסק קטן” יש איזושהי תחושה של אי נוחות, מין עווית לא רצונית כזו. אני?!

קרא עוד ←
שלושה לקחים אימוניים לעסק או איך מוצאים מאמן אישי ב(כמעט) חינם ?

שלושה לקחים אימוניים לעסק או איך מוצאים מאמן אישי ב(כמעט) חינם ?

נושא האימון האישי נהיה מאד אופנתי בזמן האחרון. לפעמים נראה כאילו יש יותר מאמנים ממאומנים. יש כאלו שיטענו שלא צריך הרבה כדי להיות מאמן. צריך ללמוד כמה משפטי מפתח כמו “ואיך אתה מרגיש עם זה?”

קרא עוד ←