סביבת מכירה טובה היא אלמנט חי לכל דבר. סביבת מכירה יכולה לצמוח או לדעוך בהתאם לתנאים המשתנים של המיקום, האקלים הכלכלי או התנהגות הצרכנים. בדומה לטבע, בכדי לגבש סביבת מכירה צומחת ומשגשגת נדרש לכלול בה את ארבעת היסודות.

 ארבעת היסודות לצמיחה בסביבת מכירה:

windאוירנראות – מה המסר שהחנות משדרת לעולם ולצרכנים שבחוץ. כיצד תורם המראה והחזות הכוללת של החנות לרצון והחשק שהיא מעוררת אצל הצרכנים הנכונים להיכנס פנימה.

מיםזרימה בחלל החנות – מהנסיון שלנו, רוב החנויות עובדות לפי עקרון פארטו: 80% מהפדיון מגיע מ 20% מהשטח. אחד המנועים waterהמשמעותיים ביותר לשפר את ביצועי החנות הוא לגרום ללקוחות להגיע לכל חלקי החנות. העקרון המנחה כאן הוא זרימה. בדריאל פיתחנו מערכת וידע שמסייעים לנו לגרום לצרכנים לנוע בצורה טובה יותר בחלקים גדולים יותר של סביבת המכירה וכך להיחשף לחלק גדול יותר מהמגוון ותמהיל המוצרים.

earthאדמהסדר נכון למחלקות – כמו האדמה שמהווה תשתית מזינה לכל החיים, גם חנות נכונה וסדר מחלקות נכון מסייע לשיפור המכר וחווית הצרכן. גילינו שסדר מסוים של הצגת המחלקות תורם לפדיון מסדר אחר. בדריאל פיתחנו נוסחאות ייחודיות שמסייעות לנו להחליט מהו המקום הנכון בחלל בעבור כל מחלקה.ובאיזה סדר אנו רוצים להפגיש את הצרכן עם המחלקות.

אשתאורה נכונה – המפגש בין צרכן למוצר מבוצע דרך כל החושים, מישוש, ריח וכמובן מראה. קשה להגזים בחשיבות של תאורה נכונה fireליצירת מפגש נכון בין צרכן למוצר. אנו עובדים ומשתלמים אתצל מיטב היצרנים והיועצים בתחום בכדי לסייע ללקוחות שלנו למצוא את התאורה הנכונה ביותר עבור סביבת המכירה. תאורה שתומכת במיצוב החנות (יקרה או זולה) במראה המוצר, וכמובן תאורה שחוסכת באנרגיה ומפחיתה את עלויות התחזוקה השוטפת וצריכת החשמל.