פרסקו רננים

רשת סבארו הגיעה לאחר למעלה מ10 שנות פעילות לכינוס נכסים ונמכרה. הקונה החדש פנה לדריאל עיצוב סביבות מכירה במטרה להחליט על האופן המומלץ להפעלת הרשת. במסגרת הפעילות הוחלט על יצירה ויישום של מותג חדש, שדרוג משמעותי לתפריט הקיים ובניית קונספט חדש. המאפיין העיקרי של סניפי סבארו היו חזיתות ארוכות שנבעו מפס הגשה ארוך.  בקונספט החדש עיצבנו מחדש שפה ויזואלית רעננה והדגשה של טריות והכנה במקום בניגוד מוחלט לאוכל המוכן מראש שאפיין את סבארו. תצוגת הפסטה מקדימה והציוד בחזית האחורית הותאמו לקונספט החדש תוך צמצום למינימום של עבודות הבינוי הנדרשות להסבת הסניפים מהקונספט הקודם לעיצוב החנות החדש.

שטח: 50 מ"ר פתיחה: פברואר 2012