עיצוב ומיתוג מחדש לרשת kiwi

פיתוח ועיצוב הקונספט הקמעונאי והמיתוג לרשת קיווי. בשלב ההגעה הרשת מנתה שתי חנויות בעלות מראה שונה.

השלב הראשון בפיתוח הקונספט ועיצוב החנות היה יצירת מותג חדש והגדרה מחדש לנישה בה הרשת בוחרת להתמקד. עם השלמת גיבוש המיתוג והשיטה ניגשנו לעיצוב החנות. בשלב הראשון עוצב סניף לדוגמה שבתוכו הוטמע המיתוג החדש.

עיצוב הסניף בוצע תוך פיתוח של מערכת תצוגה, מידוף ושילוט מודולרית ונוחה לשכפול.

מערכת חזרתית זו אפשרה לרשת פריסה מהירה של סניפים באמצעות זכייניות. אפשרה עלויות הקמה סבירות והגעה למספר גדול של סניפים בזמן קצר.