מרכז שירות סלולר -מירס לוד

 

 

עיצוב מרכז שרות ומכירות סלולרי לחברת מירס באזור התעשייה בלוד. הנכס שוכן בבנין משרדים חדש יחסית. עקב שינויים שעבר המבנה, נוצר מצב בו גובה התקרה עומד על מעט יותר מ3 מטר. לא הרבה במונחים של מערכות התשתית, התקשורת, התאורה ומיזוג האוויר שמרכז מסוג זה נדרש להם.

האזור ומרכז השרות הקודם סבלו מתדמית של מרכז שרות עם מופע גבוה של אירועי אלימות.

האתגר העיצובי היה ליצור חלל נעים, מרווח ולהימנע מהתחושה שהתקרה "יושבת על הראש".

אחד האלמנטים המרכזיים בעיצוב מרכז השירות היתה התמצאות מהירה של הלקוחות. שידור של שקיפות ותצפית ברורה על התקדמות התור. הקצאת אזורי המתנה שיקלו על ההמתנה במידה וזו תתמשך מעבר למצופה ויצירת חלל נעים המכבד את החברה והלקוחות.
ההנמכות המקומיות שנועדו במקור לפתור אתגרי תשתית הפכו לאלמנטים המסייעים ליצור הגדרה והפרדה  ברורה, בין האיזורים.

מסלולי תנועה ברורים וצמצמו את כמות המחיצות הנדרשת. התוצאה הסופית היתה עלייה ברמת שביעות רצון של הלקוחות במרכז השירות, ירידת רמת הרעש בסניף והעלמות מוחלטת של אירועי אלימות.

שטח: 350 מ"ר פתיחה: פברואר 2011