ביצוע ניתוחי מכר וניהול תצוגה

4להבין מה באמת קורה בסביבת המכירה שלך במהירות ובזמן אמיתי

  • detail – אנו מאמינים שכל המידע שצריך בעל העסק כבר נמצא אצלו. צריך רק לשחרר אותו.
  • מבחינתנו דו"ח מכר הוא התוצאה של "הצבעת הצרכנים" בבחירות הפנימיות של סביבת המכירה שלך.
  • הטכנולוגיה שלנו: גילינו ששימוש באמצעים טכנולוגיים יכול לקצר משמעותית את ההבנה והניתוח של סביבת המכירה. אנו משתמשים בניתוח שלנו בשני אמצעים משמעותיים:
  • מצלמות מעקב אחר תנועת לקוחות ומוצרים בסביבת המכירה
  • ניתוח דוחות מכר בכדי להבין את העדפות הקונים כפי שאלו מתבצעות דרך הארנק.
  • התוצאות אותן אנו מפיקים מניתוחים אלו משמשות אותנו ליצירה מהירה של סביבות מכירה אפקטיביות המבוססות על נתונים ולא על ניחושים או תחושות בטן שלנו או של בעל העסק
  • למי מיועד השרות? –  אמצעים אלו יכולים לשמש גורמים נוספים התומכים בבעל העסק הקמעונאי כגון מתכננים לחנויות ומתחמי נדל"ן מניב, יועצים עסקיים, ספקים של סחורה לסביבות מכירה ויועצי שיווק וקד"מ
  • ניהול תצוגה מסחרית – תובנות לבדן אינן מספיקות, צריך גם ליישם ולממש אותן בסביבת המכירה. רוב בעלי העסקי שאנו מכירים הם אנשים מאד עסוקים. כדי שהתובנות לא יישארו במגירה אלא על המדף בחנות, אנו יודעים לנהל את התצוגה המסחרית ולעדכן אותה כפי שנדרש מכל סביבה תחרותית בעידן של שינוי מתמיד 

* לקבלת מידע או תאום פגישה בנושא  לחץ כאן

הגיבו