שדרוג חנות וסביבת מכירה קיימת

לאבחון נכון של החנות חשיבות על הבנת הפוטנציאל הטמון בה

לאבחון נכון של החנות חשיבות על הבנת הפוטנציאל הטמון בה

לא חייבים למשכן את העתיד של העסק

כדי לשדרג את הביצועים של החנות.

לא תמיד נדרש שיפוץ מלא והשקעה  גדולה כדי לשפר את הביצועים של החנות.

בדיוק לצורך זה נועד תהליך שדרוג סביבת המכירה. תהליך השדרוג מורכב מ-3 שלבים מהירים.

1. ניתוח ואבחון

במהלך העבודה על מאות עסקים גילינו שבעולם הקמעונאי התחרותי של היום דיוק=כסף.

מצד אחד כל עסק קמעונאי הוא שונה ומיוחד.  מצד שני העקרונות להצלחה הם זהים.

אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים שמשמשים לזיהוי האיזורים הפחות יעילים בחנות ועוצרים את העסק מלצמוח.

אנחנו יודעים למצוא את האיזורים בעסק שלך שהשינוי בהם ישחרר את הפוטנציאל שטמון בעסק

לצורך כך אנו נעזרים במספר כלים:

מצלמות TIME LAPSE

סרטונים המקפלים לזמן קצר את התנהגות הלקוחות בחלל. בניתוח נכון ניתן לתקן ולעשות שינויים משמעותיים לאחר הבנה טובה יותר של התנהגות הצרכנים ומה "מפריע להם" לקנות יותר.

מערכת ®Retail UP

מערכת המזהה את האיזורים ה"חמים" וה"קרים" בחנות. היכן בדיוק הלקוחות בוחרים לשהות יותר ואיפה הם לא מתעכבים,

מה המוצרים ה"חמים" על המדף מהם מתקני התצוגה ה"חמים" ואיפה הסחורה לא זזה?

2. ניתוח דוחות קופה

דוחות הקופה הם "מפת האוצר" של העדפות הצרכנים. בתהליך מדוקדק של ניתוח הדוחות אנו יודעים לספר על ההעדפות של הצרכנים

ויותר חשוב – אנו יודעים לזהות מהם החלקים החסרים ואיפה ניתן לשפר את המכירות

3. המלצות ויישום השינוי

בסיום תהליך אבחון והניתוח אנחנו מפיקים שורה של המלצות לשיפור החנות, ההמלצות מתיחסות לארבעה תחומים עיקריים:

1. הנראות הכוללת – כיצד ניתן להכניס לעסק יותר לקוחות

2. סדר המחלקות – מה הסידור הנכון של הקטגוריות המחלקות שיפיק עבור הלקוחות ובעל העסק את התוצאה הטובה ביותר

3. זרימת הלקוחות בחלל החנות – כיצד לסדר את מערכות המידוף והתצוגה לצורך שימוש יעיל בכל שטח החנות

4. תאורה – כיצד ניתן לשפר את התאורה במטרה ליצור מפגש נכון בין הלקוח לבין המוצר.

לאחר גיבוש ההמלצות אנו מסייעים לבעל העסק ביישום השינוי,אנו יודעים להפיק את המפרטים, לקבל הצעות מחיר לביצוע העבודות הנדרשות לאתר מערכות תצוגה ומידוף נכונות יותר ולסייע לבעל העסק לאתר את הספקים המתאימים ביותר עבורו.

כל זאת כדי ליצור חנות יעילה, נוחה ורווחית, בהשקעה סבירה , בלוח זמנים מהיר ותוך מינימום הפרעה לפעילות השוטפת.

לקבלת מידע או תאום פגישה בנושא שדרוג סביבת מכירה לחץ כאן

לקבלת מידע בנושא שדרוג סביבת מכירה יש ללחוץ כאן

 

 

 

הגיבו